Üdvözlünk az oldalon!
Something you might want to know about us.
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Isekai no Seikishi Monogatari 05

| | 2010. június 21., hétfő
|

Elhoztunk egy újabb részt! Ebben a részben is -mint majdnem mindig- üldözik majdnem 1 egész részen át Kenshit, lassan már én is sajnálni kezdem. A Megaup kicsit szenvedett, de szerintem sikeresen feltöltöttem a részt, ha mégsem, szóljatok és javítom.

Isekai no Seikishi Monogatari 05. rész: Letöltés

Jó szórakozást hozzá!

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

NAGYON KÖSZI!!!
Már nagyon vártam thx a videót!!!

Unknown írta...

EZER KÖSZÖNET
Jeee még edzés előtt megtudom nézni ^^

Gilhelas írta...

NAGYON KÖSZI!!!
Már nagyon vártam

runes írta...

error->temporarily unavailable
Feldobnátok még 1x? (thx)

runes írta...

Delete-> én voltam balf. sry XD

Gilhelas írta...

Sziasztok bocs ,hogy megint kérdezősködök ,
de csak anyit akarok tudni ,hogy felesze töltve az AnimeAddicts oldalára a felirat?

Damien írta...

Már feltöltöttem, rajtuk múlik, hogy mikor rakják ki az oldalra.

Gilhelas írta...

KÖSZ szépen

Névtelen írta...

Köszy Köszy Köszy Már Vártam. Jeeee.

Eflamor írta...

Beszóljak? Beszólok :)

0,0:18:02.34,0:18:06.77,
A Szent Föld eredetileg képes volt kommunikálni az Istennővell.

Az Istennővel csak 1 "l" :)
Egyébként nagyszerű munka, jó választás volt ez az Anime :) /bár lejátszaná a gépem és nem kéne valami butított verziót kergetnem mindig.../

Damien írta...

És beszól 1 hiba miatt!!!! XD Nemrossz. :D Régen láttalak msn-en, néha igazán rámírhatnál. ;) Ám ja, jó az anime, mind ahogy az összes project, amit viszünk. :D

Névtelen írta...

Sziasztok!

Először is gratulálok a sorozat választáshoz, tényleg az egyik legjobb anime amit láttam.
Másodszor pedig érdeklődnék, hogy milyen ütemben tervezitek a felirat készítést? És konkrétan hogy számoljunk a 6. résszel?

Damien írta...

Holnaptól júli 8.-ig nem leszek gépközelben, ha addig fordít monalizy, akkor majd 8.-a után megcsinálom őket, de a #1 az Amagami SS lesz.

Névtelen írta...

Hát köszönöm a választ, bár nyilvánvalóan annak örültem volna, ha azt írod, hogy ez az első számú project, de természetesen az eddigiekért is köszönettel tartozunk nektek.

Megjegyzés küldése