Üdvözlünk az oldalon!
Something you might want to know about us.
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Canvas 2: Niji Iro no Sketch 01

| | 2010. június 14., hétfő
|

Ahogy ígértem még régen AA fórumán, dolgozunk rajta, s kész is az első rész, amit a HSTS-el csinálunk közösen. Raw-ot sajnos nem találtunk(ha véletlen találnátok hozzá, akkor mindenképp jelezzétek nekem ;) ), ezért csak feliratot tudunk kiadni, amit a Lunar féle videóhoz időzítettem. Az animéhez ITT találhattok ismertetőt, amolyan romantikus darab a mű.

Canvas 2: Niji Iro no Sketch 01. rész: Letöltés

*A felirat az AA-ra lett feltöltve, javasolt egy regisztráció és máris tölthetitek.

Jó szórakozást hozzá!

4 megjegyzés:

ddddd12 írta...

Köszöntem:) Már nagyon vártam mikor készül el.
Nem tudom,hogy jó-e, de elméletileg ez Raw verzió:
http://f60s.com/cache/t/332366.aspx

Damien írta...

Fuhhh, köszi, hogy fáradoztál a kereséssel, én személy szerint rengeteg hülyeséget találtam, nem is tudtam, hogy a l33t-raws adott ki hozzá raw-ot. Rapidról egy élet lesz leszedni, szörnyen rosszak a szerverjeik és a kiépített rendszerük, de jobb mint a semmi, majd ha lejön megcsekkolom és leírom, hogy jó-e. Még egyszer kösz. ;)

Damien írta...

Igen, raw, szóval lesz videó kiadás. ^^ A karaokén gondolkozok még, hogy csináljak-e, de majd lesz valami. :D

ddddd12 írta...

Örültem hogy segíthettem :)
Hát ja, jól el volt dugva ez az oldal,mert elég sokáig kerestem,de ha lesz videó kiadás ,akkor megérte :).

Megjegyzés küldése