Üdvözlünk az oldalon!
Something you might want to know about us.
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Isekai no Seikishi Monogatari 09

| | 2010. szeptember 16., csütörtök
|

Ahogy ígértem az AA fórumán, el is készültünk egy újabb résszel, a kilencedikkel. Már csak négy rész maradt hátra, azaz körülbelül 4 óra Isekai, kicsit sajnálom, hogy kezdünk a végére érni, de hát nem lehet örökké csinálni. ;)

Isekai no Seikishi Monogatari 09. rész: Letöltés


Jó szórakozást hozzá!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

köszike

Gilhelas írta...

köszi szépen!!

Névtelen írta...

Elképesztő köszi, már épp készültem eltenni magam másnapra és hoppá megakadtam itt kellemes szórakozást nyújtott

Névtelen írta...

Üdv érdekelne hogy a feliratot le lehet-e tölteni valahonnan, mert sajnos a megauploddal gondjaim vannak előre is köszi:)

Damien írta...

Igen, természetesen majd az AnimeAddicts oldaláról majd le lehet tölteni. Oda még most töltöttem fel, ott ellenőrzik és utána rakják ki(ez eltarthat akár pár napig is).

Névtelen írta...

Köszi hát a jó dolgokhoz idő kell:) ilyenkor sajnálom hogy bugos a megauploadom:(

Damien írta...

Nem értem, hogy hogyan lehet bugos, próbáld meg a Mega Manager-el vagy használj más böngészőt.

Megjegyzés küldése