Üdvözlünk az oldalon!
Something you might want to know about us.
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

FANSUB SZTRÁJK!

| | 2010. április 20., kedd
|

Előkerült egy oldal, az AnimeZone, mely a neten fellelhető összes más fansub csapat munkáit feltölti online videó megosztókra úgy, hogy senkitől sem kér engedélyt, sőt, a munkáinkat lebutítva teszik közzé. Mivel egyetlen ész érvvel sem sikerül meggyőznünk Kiru Hoshinót, az oldal vezetőjét, hogy vegye figyelembe a mi döntésünket, így
1 hetes sztrájkot hirdetünk,
mely idő alatt nem kerülnek ki új fordítások az oldalainkra és az eddig fent lévőket is ideiglenesen elérhetetlenné tesszük.

A sztrájkhoz eddig csatlakozott csapatok:


2 megjegyzés:

A.W. írta...

Heh. Van még egy oldal ami elég lopásgyanús, de a nevét elfelejtettem. Még blue.mescaline említette. Szóval majd megkérdezem tőle, és akkor azt is nyomon lehetne követni. x')

Mondjuk ez a sztrájk dolog eléggé gáz dolog. 1 hétig a legtöbb fansub csapatnál nem lehet letölteni, így a héten nem lesz semmi nézni való dolog. Pont akkor van ez a sztrájk mikor nagyon ráérek. Nos mindegy is. Amúgy sok sikert kívánok. ^-^˝ A legelső projektetekbe meg majd belenézek. Mondjuk ez az 1 óra hosszúság kicsit aggasztó. x'D Majd összeszedem magam és végignézem.

Damien írta...

Megköszönnénk, ha utána tudnál járni, hogy melyik oldal lop még, ha lop. Eleinte én is úgy voltam, hogy a sztrájk azért kicsit erős, de miután ellátogattam az adott oldalra, és láttam, hogy hogyan reagálnak ott a dologra, egy kicsit durvának éreztem. Nagyon naiv vagy csak segghülye. Ám 1 óra az nem olyan sok, szerintem pont jó. =) Ha vége lesz a sztrájknak, akkor megpróbálunk kiadni új részeket, de ez nem biztos, hogy sikerül, mert a fordítónak most vannak a vizsgái, nekem meg az érettségi(2 hét és már írom is az írásbeliket, és közben még lesz szerenád, ballagás meg minden finomság).

Megjegyzés küldése